Νέα δεδομένα έρχονται στο φως για το τι συνέβη στο σταθμαρχείο Λάρισας την μοιραία νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου προς 1η Μαρτίου όποτε και έλαβε χώρα η φονική σύγκρουση των δύο τρένων.
Την ώρα που η χώρα θρηνεί τους 57 νεκρούς στο σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών, πληθαίνουν τα ερωτήματα για τις συνθήκες και τις πραγματικές αιτίες που το προκάλεσαν, με φόντο τις αποκαλύψεις για τις προειδοποιήσεις των εργαζομένων για τους κινδύνους και τα σοβαρά προβλήματα στο ελληνικό δίκτυο, τα οποία οι αρμόδιοι τα έβαλαν στο συρτάρι.
Η χώρα βράζει, με τις κινητοποιήσεις να είναι καθημερινές ενώ σε ερευνητικό επίπεδο, νέα δεδομένα έρχονται στο φως για το τι συνέβη στο σταθμαρχείο Λάρισας την μοιραία νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου προς 1η Μαρτίου όποτε και έλαβε χώρα η φονική σύγκρουση των δύο τρένων.
Ανοίγει η βεντάλια των ερευνών
Την έρευνα αναλαμβάνουν δύο ειδικοί εφέτες ανακριτές και στο κάδρο, μπαίνουν και άλλα πρόσωπα εκτός από τον 59χρονο σταθμάρχη που προφυλακίστηκε, έπειτα από μια μαραθώνια απολογία. Εξετάζεται ο ρόλος του δεύτερου σταθμάρχη, οι βάρδιες τη μέρα της τραγωδίας, οι υπηρεσιακοί παράγοντες του ΟΣΕ και ο επιθεωρητής κυκλοφορίας, η αναρρωτική άδεια του οποίου αμέσως μετά το δυστύχημα, είναι επίσης υπό διερεύνηση.
Βασικό ερώτημα παραμένει πώς ένας σταθμάρχης με μηδενική σχεδόν εμπειρία βρέθηκε μόνος, όπως ο ίδιος κατέθεσε, στο νευραλγικό πόστο της Λάρισας.