«Ανοίγουμε την ελληνική τουριστική βιομηχανία, επαναφέρουμε την Ελλάδα ως έναν τόπο ταυτόσημο με τη φιλοξενία και την ασφάλεια», είπε ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης συνέντευξη Τύπου με θέμα «Το ασφαλές άνοιγμα του Τουρισμού» και με φόντο τον Ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο.
«Τιμάμε τη διαχρονικότητα της Ελλάδας και ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες όλων. Ανοίξαμε με αυστηρές διαδικασίες και υποδεχτήκαμε τους επισκέπτες με ασφάλεια. Γι’ αυτό η χώρα μας βραβεύτηκε ως πρωτοπόρος στο άνοιγμα του τουρισμού για το 2020», είπε.
«Ο στόχος και το υπέρτατο καθήκον που είχαμε μπροστά μας πέρυσι ήταν να κρατήσουμε ζωντανό τον ελληνικό τουρισμό μέσα στη χειρότερη κρίση που θα μπορούσε κάποιος να φανταστεί» είπε ο κ. Θεοχάρης, τονίζοντας πως η Ελλάδα προβάλλεται σαν υπόδειγμα διαχείρισης της πανδημίας, σε σχέση και με τον τουρισμό.
Στοίχημα για τον τουρισμό η ασφάλεια
«Στην Ελλάδα έχουμε σχέδιο και ξέρουμε να το υλοποιούμε. Μεγάλο μας στοίχημα δεν είναι να αναδεικνύουμε μόνο τη φυσική ομορφιά της χώρας, τον πολιτισμό, τη γαστρονομία και όλα αυτά που μας κάνουν ξεχωριστούς» είπε, και τόνισε πως η ασφάλεια είναι κεντρικός πυλώνας του τουρισμού για το 2021.
«Οι προτεραιότητες έχουν ανατραπεί στη ζωή όλων μας και αυτό επηρεάζει και τον τουρισμό. Ανοίγουμε πανιά με ασφάλεια. Οφείλουμε αυτή την προσπάθεια και την επιτυχία στους ανθρώπους του ελληνικού τουρισμού, σε κάθε Έλληνα και Ελληνίδα» είπε ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης.
All you want is Greece, η νέα καμπάνια του ΕΟΤ
Την εφετινή καμπάνια του ΕΟΤ παρουσίασε αμέσως μετά ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης. «Πιστεύω ότι η χώρα μας είναι ολόκληρη εν δυνάμει τουριστικός προορισμός, όλο τον χρόνο» σημείωσε ο κ. Φραγκάκης.
«Φέτος ο ΕΟΤ υλοποιεί ένα από τα μεγαλύτερα προγράμματα προβολής τα τελευταία 10 χρόνια, μια καμπάνια έξι μηνών», συνέχισε ο γγ του ΕΟΤ. «Έχουμε αναλάβει και θα παρουσιάσουμε και άλλες πρωτοβουλίες», συνέχισε ο κ. Φραγκάκης.
Ο ίδιος ανακοίνωσε πως το νέο portal του ελληνικού τουρισμού, visitgreece.gr, βρίσκεται σε δοκιμαστική λειτουργία και θα παρουσιαστεί επίσημα τις επόμενες ημέρες, ενώ προλόγισε τα πέντε βίντεο της καμπάνιας του ΕΟΤ για την εφετινή τουριστική περίοδο.