Με πολύ κόσμο και μουσική γέμισε το φουαγιέ του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά, στο πλαίσιο του 8ου φεστιβάλ κιθάρας της πόλης.

Οι νεαροί μουσικοί απέσπασαν διθυραμβικά σχόλια από το κοινό, ωστόσο την «παράσταση» έκλεψε η εκτέλεση του ύμνου του Ολυμπιακού, ως φόρο τιμής στα 100 χρόνια που συμπλήρωσε εφέτος ο μεγαλύτερος πολυαθλητικός σύλλογος της χώρας.

Το φεστιβάλ συνεχίζεται και την Τρίτη 1/4/2025, με ώρα έναρξης στις 7 το απόγευμα.
Σ.Π


















































