Το Facebook άλλαξε την εταιρική του επωνυμία σε Meta (metaverse) ως μέρος ενός σημαντικού rebrand που προχώρησε η εταιρία
O Mark Zuckerberg, ανακοίνωσε το νέο όνομα και αποκάλυψε τα σχέδιά του για την οικοδόμηση ενός διαδικτυακού κόσμου όπου οι άνθρωποι μπορούν να παίζουν, να εργάζονται και να επικοινωνούν σε ένα εικονικό περιβάλλον, χρησιμοποιώντας συχνά ακουστικά VR.
Η υπάρχουσα επωνυμία δεν θα μπορούσε «ενδεχομένως να αντιπροσωπεύει όλα όσα κάνουμε σήμερα, πόσο μάλλον στο μέλλον», είπε ο Zuckerberg
Η εταιρεία είπε θα διευρύνει την εμβέλειά της πέρα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε τομείς όπως η εικονική πραγματικότητα (VR). Η αλλαγή δεν ισχύει για τις μεμονωμένες πλατφόρμες της, όπως το Facebook, το Instagram και το Whatsapp, παρά μόνο για τη μητρική εταιρεία που τις κατέχει.