Εφτασε στην Καρδίτσα ο Κ. Μητσοτάκης: Εκανε αυτοψία στις πληγείσες περιοχές, θα μεταβεί στο Συντονιστικό.
Αμέσως μετά ο πρωθυπουργός θα μεταβεί στο συντονιστικό κέντρο που έχει στηθεί στη Λάρισα προκειμένου να ενημερωθεί για τις καταστροφές που προκάλεσε η κακοκαιρία Daniel.
Το Συντονιστικό που στήθηκε στη Λάρισα
Χθες με απόφαση του πρωθυπουργού, σε συνεννόηση με την Περιφέρεια Θεσσαλίας δημιουργήθηκε Κέντρο Επιχειρήσεων στην έδρα της Περιφέρειας στη Λάρισα. Στόχος είναι ο καλύτερος συντονισμός όλων των δράσεων σε Μαγνήσια, Καρδίτσα, Τρίκαλα, Λάρισα, το οποίο θα βρίσκεται σε άμεση συνεργασία και συντονισμό, κεντρικά, με το ΕΣΚΕΔΙΚ της Πολιτικής Προστασίας.
Πηγή:iefimerida.gr
















































