Στο Δήλεσι Βοιωτίας θα μεταβεί αύριο, Παρασκευή 26/4, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης όπου μαζί με τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμο θα επισκεφθούν δομές της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών.
Στις 6 το απόγευμα ο κ. Μητσοτάκης θα παραστεί και θα μιλήσει σε εκδήλωση του Υπουργείου Υγείας για το Εθνικό Πρόγραμμα Προσυμπτωματικού Ελέγχου «Προλαμβάνω», στο Ίδρυμα Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή.
















































