Αισιόδοξος για την πορεία του Πειραϊκού εμπορίου εμφανίστηκε, μιλώντας στο Κανάλι Ένα 90.4, ο πρόεδρος του ΕΣΠ, Θοδωρής Καπράλος.
Απαντώντας στις ερωτήσεις της Χρ. Σαραντοπούλου και του Γ. Σαραντάκου, ο κ. Καπράλος στάθηκε στις χθεσινές επιδόσεις των καταστημάτων του Πειραιά στο πλαίσιο της «Μαύρης Παρασκευής» και εξέφρασε την πεποίθηση πως χρόνο με το χρόνο η πόλη θα προσελκύει περισσότερο κόσμο από όμορους δήμους.
Εξέφρασε, ακόμη, την αντίθεσή του στο φορολογικό νομοσχέδιο της κυβέρνησης, επισημαίνοντας ωστόσο πως ο ΕΣΠ έχει ταχθεί υπέρ της καταπολέμησης της φοροδιαφυγής. «Δεν είναι στη σωστή κατεύθυνση αυτή η νομοθετική πρωτοβουλία», είπε χαρακτηριστικά.















































