Μετρώντας αντίστροφα για το Final 4 της Ευρωλίγκας, που θα διεξαχθεί στο Telecom Center Athens, ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης βρέθηκε απέναντι στην κάμερα της WEB TV της Δημοτικής Ραδιοφωνίας Πειραιά (Κανάλι Ένα 90,4). Ο αγαπημένος “Λάρυ” της ερυθρόλευκης εξέδρας μίλησε για το “μέταλλο” που έδειξε ο Ολυμπιακός όταν βρέθηκε με γεμάτο το ιατρικό δελτίο, επεσήμανε πως το μυαλό όλων είναι μόνο στη Φενέρμπαχτσε και σε ερώτησή μας για την επιθυμία του οπαδών να τους δουν να σηκώνουν το ευρωπαϊκό μέσα στην έδρα του μεγάλου τους αντιπάλου υπογράμμισε: «Πιστέψτε με, εμείς το θέλουμε περισσσότερο».
Εσείς απλώς… κλικάρετε το play:














































