Ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης ήταν ο πρώτος προσκεκλημένος στη νέα εκπομπή του Καναλιού Ένα 90,4 με τίτλο “Στο παγκάκι” με επιμέλεια και παρουσίαση του Σίμου Πεϊμανίδη. Η εκπομπή θα μεταδίδεται από την web tv, στην σελίδα μας στο Youtube.
Ο κ. Μώραλης, στην αυλαία της εκπομπής, διαβεβαίωσε για ακόμη μία φορά για την ανακατασκευή του νέου δημαρχιακού μεγάρου Πειραιά καθώς και της Ακτής Δηλαβέρη, έως το τέλος της θητείας του. Επίσης, μίλησε και για την άμεση αποκατάσταση της πρόσοψης του κτιρίου της παλιάς Ραλλείου, ενώ απάντησε και στις κριτικές που δέχθηκε.
Ακολουθεί το video της εκπομπής “Στο παγκάκι”:



















































