Μετά τη διαγραφή του από την Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας, ο Μάριος Σαλμάς διαγράφηκε και από μέλος του κόμματος, με απόφαση της Γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής, Μαρίας Συρεγγέλα.
Νωρίτερα αφού συνεδρίασε η Επιτροπή Δεοντολογίας του κόμματος ο βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας είχε διαγραφεί επίσημα από την κοινοβουλευτική ομάδα της Νέας Δημοκρατίας.
















































