Καθίζηση σημειώθηκε το πρωί της Τετάρτης (18/2) στην κάθοδο της Λεωφόρου Συγγρού, στο ρεύμα προς παραλία, με αποτέλεσμα να ανοίξει τρύπα στη μεσαία λωρίδα του οδοστρώματος.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η καθίζηση φαίνεται να σημειώθηκε εξαιτίας θραύσης σε αγωγό νερού.
Στο σημείο, που σημειώνεται κυκλοφοριακή δυσχέρεια, έχουν σπεύσει οι αρμόδιες αρχές, ενώ οι οδηγοί καλούνται να κινούνται με μεγάλη προσοχή.















































