Άμεσες παρεμβάσεις για την στήριξη των πλημμυροπαθών σε ζητήματα που άπτονται οφειλών και λογαριασμών, ρεύματος, νερού και τηλεφωνίας – διαδικτύου, ζητά η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕ, με σχετική επιστολή προς τους αρμόδιους φορείς.
Για το θέμα μίλησε στο Κανάλι Ένα 90,4 και την Κωνσταντίνα Πετούση, ο Πρόεδρος της Ένωσης, Απόστολος Ραυτόπουλος, ο οποίος αναφέρθηκε και στις πρωτοβουλίες που έχει πάρει η Ένωση προκειμένου να συνδράμει στην κάλυψη άμεσων και βασικών αναγκών των δοκιμαζόμενων συμπολιτών μας, όπως εμφιαλωμένα νερά, μαγειρευτό φαγητό, αντλίες υδάτων, γεννήτριες ρεύματος, καθαρισμούς σπιτιών καθώς και συλλογή σχολικών ειδών.
















































