Για την οικονομική πολιτική της ΝΔ, υπό το πρίσμα των φόρων και της ακρίβειας, εξαίροντας όλα τα ενισχυτικά μέτρα της κυβέρνησης, μίλησε στο Κανάλι Ένα 90,4 και την Βελίκα Καραβάλτσιου, ο υποψήφιος βουλευτής του κόμματος στη Β΄ Πειραιά, Γιώργος Βρεττάκος.
Ό,τι είπε προεκλογικά η ΝΔ, το έκανε μετεκλογικά, υποστήριξε ο κ. Βρεττάκος, επιδοκιμάζοντας παράλληλα τους κυβερνητικούς χειρισμούς εν μέσω κρίσεων και βάζοντας το διακύβευμα των εκλογών, κάλεσε τους πολίτες να κρίνουν ποιος διαχειρίζεται καλύτερα όχι μόνο την καθημερινότητα αλλά και τις κρίσεις. Αναφέρθηκε ακόμα στο ζήτημα της αυτοδυναμίας της ΝΔ.


















































