«Το καλάθι της νοικοκυράς είναι ένα καθαρά επικοινωνιακό μέτρο χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα, αφού οι τιμές των προϊόντων έχουν εκτοξευτεί στο διπλάσιο», είπε στο Κανάλι Ένα 90,4 και την εκπομπή «Πειραιάς 24», ο πρόεδρος της Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδας Γιώργος Καββαθάς.
«Τα σούπερ μάρκετ μπορούν να αλλάζουν τις τιμές κάθε εβδομάδα εφόσον στην χονδρική αγορά είναι αυξημένες», πρόσθεσε ο κ. Καββαθάς, προτείνοντας ως λύση τον έλεγχο της διαδρομής του προϊόντος από την παραγωγή στο ράφι.