Την πόρτα του χειρουργικού θαλάμου στην Κλινική Π. Φαλήρου πέρασε σήμερα ο Γιουσούφ Γιαζίτσι και υπεβλήθη σε επιτυχημένη χειρουργική επέμβαση αναθεώρησης πρόσθιου χιαστού συνδέσμου και έξω μηνισκοσυρραφής του αριστερού γόνατος του αριστερού γόνατος γιατρό του Ολυμπιακού και Ορθοπαιδικό Χειρουργό, Χρήστο Θέο.
Στις επόμενες ημέρες σειρά θα πάρει η ομάδα φυσικοθεραπευτών των Πειραιωτών, ώστε να ξεκινήσει η αποθεραπεία του άτυχου ποδοσφαιριστή. Να θυμίσουμε πως ο Γιαζίτσι αισθάνθηκε ενοχλήσεις στο γόνατο στην προπόνηση της 7ης Μαΐου και οι εξετάσεις έδειξαν τον σοβαρό τραυματισμό στο ίδιο, μάλιστα, γόνατο που είχε τραυματιστεί και πέρυσι στο παιχνίδι της Τρίπολης με τον Αστέρα ΑΚΤΟΡ.
Η αγωνιστική επιστροφή του ποδοσφαιρστή αναμένεται να γίνει μετά από περίπου έξι μήνες.
Λ.δ.Θ.














































