Home

ΡΟΗ  ΕΙΔΗΣΕΩΝ

«Επιχειρηματικότητα στα FM»: «TikTok και Mικρομεσαίες Eπιχειρήσεις»

«Επιχειρηματικότητα στα FM»: «TikTok και Mικρομεσαίες Eπιχειρήσεις» (ηχητικό)

0 σχόλια ΠΕΙΡΑΙΑΣ

«TikTok και Mικρομεσαίες Eπιχειρήσεις» ήταν το θέμα που ανέλυσε η εκπομπή «Επιχειρηματικότητα στα FM» που παρουσιάζει ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας, στο Κανάλι Ένα 90,4 κάθε Τετάρτη 19.00-20.00.

Συγκεκριμένα παρουσιάστηκε πως το TikTok μπορεί να βοηθήσει μια μικρή ή μεσαία επιχείρηση στο να αποκτήσει φήμη και αναγνωρισιμότητα.

Με καλεσμένο τον TikTok expert Δημήτρη Βλάμη δόθηκαν απαντήσεις σε καίρια ερωτήματα των επιχειρηματιών για το TikTok, πως λειτουργεί, τι μπορεί να προσφέρει, τι απαιτείται από πόρους, ποιες είναι οι σωστές προσεγγίσεις, ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας αλλά ταυτόχρονα δόθηκαν και πολλά hints για την επιτυχημένη χρήση του μέσου.

Το TikTok συνεχίζει για 3η συνεχή χρονιά να είναι η πιο εμπορική πλατφόρμα, προσελκύοντας το ενδιαφέρον των marketers που αναζητούν αποτελεσματικά μέσα προώθησης προϊόντων και άμεσης σύνδεσης με το καταναλωτικό κοινό. Η κινεζική εταιρεία ByteDance κατασκεύασε το TikTok, το οποίο έκανε το διεθνές του ντεμπούτο το 2017. Μέσα σε λίγα χρόνια, από μια απλή πλατφόρμα φιλοξενίας βίντεο μικρής διάρκειας, κατάφερε να γίνει τόσο δημοφιλής ώστε να έχει πλέον πάνω από 500 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Επιπλέον, μόνο τον προηγούμενο χρόνο, η εφαρμογή κατέγραψε 2 δισεκατομμύρια νέες λήψεις.

Το TikTok προσφέρει την προβολή διαφημίσεων και την προώθηση προϊόντων με έναν πιο διασκεδαστικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα σε σύγκριση με άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.

Μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Ινστιτούτο Reuters και το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης εξετάζει τη χρήση του TikTok από μέσα ενημέρωσης στην Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Σύμφωνα με τη μελέτη, περίπου το 49% των κορυφαίων εκδοτών ειδήσεων δημοσιεύουν τακτικά περιεχόμενο στο TikTok, με βάση την Έκθεση Ψηφιακών Ειδήσεων του 2022 που καλύπτει 44 αγορές. Ένα μεγάλο ποσοστό από αυτούς τους εκδότες έχει ενταχθεί στο TikTok τον μόλις τελευταίο χρόνο.

H ραδιοφωνική εκπομπή «Επιχειρηματικότητα στα FM» αναδεικνύει τεχνικές και best practices επιχειρηματικότητας. Με γλώσσα απλή και κατανοητή, με κύριο άξονα τον Δήμο του Πειραιά και την Αττική δίνουμε παραδείγματα απτά και ρεαλιστικά. Στόχος η ώρα αυτή να γίνει ένας πυλώνας εκπαίδευσης και ενημέρωσης των επιχειρηματιών.

Επιμελείται και παρουσιάζει ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας.

Η εκπομπή μεταδίδεται ζωντανά κάθε Τετάρτη 19.00-20.00 από το Κανάλι 1 – 90,4 FM.

 

Σχετικά Αρθρα

Ετικέτες:,