Τα ζητήματα που αφορούν στα Social Media και η αποτελεσματική τους χρήση στις επιχειρήσεις συζητήθηκαν στην εκπομπή «Επιχειρηματικότητα στα FM», που παρουσιάζει ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας, στο Κανάλι Ένα 90,4, κάθε Τετάρτη 19.00-20.00.
Σύμφωνα με την έρευνα της Humble, το πιο αγαπημένο social media των Ελλήνων αυτή τη στιγμή είναι το Instagram (35,99%), ακολουθείται από το TikTok (23,03%), τρίτο έρχεται το YouTube (15,13%), στη συνέχεια το Facebook (12,22%) και τέλος το Pinterest (5,07%).
Ο χρόνος που περνούν οι Έλληνες στα social media ημερησίως είναι για το Facebook, 1-2 ώρες (34%), 2-4 ώρες (30%) και 4+ ώρες (25%). Για το Instagram 1-2 ώρες (28%), 2-4 ώρες (41%) και 4+ ώρες (22%). Για το TikTok 1- 2 ώρες (18%), 2-4 ώρες (42%) και 4+ ώρες (38%). Το Instagram αναδεικνύεται στο πιο επιδραστικό μέσο αναφορικά με την καθοδήγηση της καταναλωτικής πρόθεσης με 38%, ακολουθούν το Facebook με 18% και το TikTok με 14%. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 50% των χρηστών του Instagram δήλωσαν ότι επηρεάστηκαν από την πλατφόρμα για την αγορά κάποιου προϊόντος ή για την επίσκεψη σε κάποιο μέρος.
Με καλεσμένο τον Digital Strategist Δημήτρη Κονταράκη δόθηκαν απαντήσεις σε καίρια ερωτήματα των επιχειρηματιών σήμερα ποια κοινωνικά είναι χρήσιμα και γιατί, πως μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε αποτελεσματικά, τι πρέπει να προσέξουμε, ποια μυστικά είναι εκείνα που θα μας οδηγήσουν στην επιτυχία, πως να διαμορφώσουμε στρατηγική με μετρήσιμα αποτελέσματα και άλλα πολλά.
H ραδιοφωνική εκπομπή «Επιχειρηματικότητα στα FM» αναδεικνύει τεχνικές και best practices επιχειρηματικότητας. Με γλώσσα απλή και κατανοητή, με κύριο άξονα τον Δήμο του Πειραιά και την Αττική δίνουμε παραδείγματα απτά και ρεαλιστικά. Στόχος η ώρα αυτή να γίνει ένας πυλώνας εκπαίδευσης και ενημέρωσης των επιχειρηματιών.
Ακούστε παρακάτω στο ηχητικό, ολόκληρη την εκπομπή